Öppna förskolan

Idag var första gången vi var på öppna förskolan jag och Molly. Hennes kusin Melvin och Tessan var där så då stack vi inom en snabbis innan vi skulle handla mat. Molly satt snällt bredvid mig nästan hela tiden, kollade på alla andra bebisar. Medan Melvin var helgalen :P Han kröp runt ÖVERALLT, han skulle klättra över alla andra, ta allas leksaker. Han är så rolig! Skillnad på kusiner där och då iallafall.
 
Gick inom Konusm sen för att handla lite blöjor och dagens mat. Träffade på Alex som jobbade så klämde hon lite på Mollan. Idag får det bli pannbiff med brunsås. Får se om jag lyckas eller ej.  Påvägen hem somnade Molly med armarna upp i luften, men vaknade ganska snabbt efter vi kommit hem. Ställde hon utanför så hon fick sova ute men hon vakna efter 5min kanske.
 
Snart kommer Tessan, Minea och Melvin hit. Hon ringde förut och frågade om en playdate. Dom tar med sig egen mat så äter vi mat tillsammans allihopa här hemma. Mysigt! Minea slutar förskolan vid två så dom är no här om nån 30min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0