Nytt!

Jag jobbade 8-17 idag ju, vart en lugn dag men den gick oerhört fort måste jag säga. Vips så var klockan 14! Efter jobbet åkte jag och Bella samt Molly upp till Nordby, Bella fick en tröja av mig (tidig julklapp) sen fick Molly två par nya strumpbyxor, ett par vita och ett par gråa.
Sen prövade jag dom skorna jag var ute efter och fullkomligt äälskade dom! Så dom skall köpas när lönen kommer!
Gick även in på HM för att prova en blå skjorta jag velat ha men den var inte alls lika fin i verkligheten som på internet. Passade verkligen inte på mig heller. Så gick till Gina Tricot och fick köpt ett vanligt svart linne och en grymt skön tröja. Kanske inte så festligt men det är verkligen JAG. Så det får bli outfiten på dop och julbord.
 
Har nattat Molly nu och funderar på att åka iväg snabbt innan Konsum stänger och köpa någon mat till oss. Daniel är helt ovetande då han spelar så kan smyga iväg utan att han märker något. Får dock vänta tills Lillan somnar.
 
Annars inget nytt. Var tydligen ledig i morgon så blir lugna puckar har hos oss. Daniel lär vara uppe nästan hela natten då han inte fick spelat något igår kväll/natt då Molly sov oroligt och grät. Jag skulle jobba idag så jag hade fri kväll/natt men jag tog Molly vid halv två och lyckades få henne till att somna. Så som sagt inget spel för han, kan tänka mig han var grinig som bara den så. Så inatt tar jag Mollan och är OK för mig då jag som sagt är leeedig i morgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0