Mina fisktjejor ♥

Idag har vi haft besök av mina fina arbetskollegor. Rasken (Amanda) och Ida. Rasken hade bakat supergoda muffins, fattar inte hur hon lyckas, tycker hon alltid lyckas med bakning!
 
Var även på Mollys första tandläkarbesök. Gick hur bra som helst. Hon ville dock ogärna öppna munnen men läkaren fick tittat på Molly sänder i någon sekund och vad hon kunde se så vart det bra. Fick höra om hur hon ska äta och inte äta, saft och kakor osv men det vet man ju själv, sunt förnuft. Kakor och saft bara på kalas för dessa små liksom.
 
Daniel jobbar till nio i kväll så jag hade tänk spela lite poker på datorn med syster och far :) Blir nog tidig sänggång för Molly idag, hon sov 40 min vid elva sen 30min vid fem. Hon är så trött, en riktig gnällspik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0