Krans

Svärmor gjorde en krans att sätta på ytterdörren åt oss. Så himlans fin den blev. Den åkte upp på dörren så fort vi kom hem i söndags.
 
Igår åkte jag Molly iväg och stohandlade, Ajka följde snällt med och handlade. Tack snälla! Går så mycket fortare när man är två då en en får passa Molly. Åkte även inom Växtriket och köpte granris för att ha till balkongen med ljus i.
 
Idag började jag redan klockan åtta att STORSTÄDA hela lägenheten. Damma, skura, tvätta, diska, byta sängkläder, damsuga m.m Vid tolv var det mesta gjort. Har flyttat sängen så som jag vill ha den så fattas bara nattduksbord och sängben. Borden ska jag köpa när vi är på dop på söndag åker ändå förbi Jysk.
Skall bädda rent med våra sprillans nya vita sängkläder idag med. Lyx. Skall även eventuellt baka lussekatter och bygga pepparkakshus. Och jag funderar även på att tjuvstarta och julpynta... Upp med plastgranen och allt. Får se vad jag orkar och prioriterar bara.Har inte världens gladaste Molly här hemma heller. Vaknade sju och vid tolv sov hon i 20minuter... Trött men inte sova.
Men jag försöker ändå ha humören uppe! Nu ska jag sätta på lite julmusik!

Kommentarer
Postat av: Ajka

Var bara skoj å vara med ställer gärna upp igen <3

2012-11-27 @ 15:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0