Kläder

Jag har sån ångest över vad man skall ha på sig på dopet i början av december samt på julafont osv. Jag har en bild i huvudet hur jag vill se ut på dopet. Jeansleggings svart/gråa, svarta kängor, svart kavaj, samt en vit eller någon annan färg (dock ej svart) fin topp.
Har jag något utav dessa saker? Svar NEJ! Åååååååh!! Sara skulle ta med sig sin kavaj så jag skall pröva den hur den sitter på mig och hur jag känner, vill inte ha med axelpuffar eller vad det heter för jag har redan sååå breda och stora axlar. Damn att man skall fylla år dagen EFTER dopet är...

Kommentarer
Postat av: Lena

Jag ger gärna ett presentkort från valfri butik som present i förskott :-)
Om det inte gör dig nåt att bli utan på födelsedag

2012-11-07 @ 22:23:51
Postat av: Lis

Vad tjusigt! Riktigt sofistikerat! ;)

2012-11-08 @ 17:25:08
URL: http://lacrimosa.blo.gg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0