Kaos!

Vilken eftermiddag. Jesus! Leksaker överallt, ungar överallt, Melvin som kryper på allt och är snabb som tusan, Molly som gråter för hon inte sovit, Minea som skriker "Josse kååm hiiiit dåååååååååe!" Tur man inte är trebarns-mamma eller tvilling mamma för gud hjälpe mig det hade jag aldrig klarat av!
 
Molly somna som en sten nu vi vid kvart över sju, blev ingen eftermiddagsvila här inte när man har sina kusiner på besök, då är det mycket roligare att se vad dom har för sig!
Tessan hade med sig massa kyckling och grönsaker så vi blev bjudna på god mat. Tack tack! Nu hade jag tänkt dyka ner i soffan och snegla lite på TV om det finns något bra annars är jag lite sugen på att se The fasat and the furious 1. Se alla från början liksom. Har bara sett fyran och femman, och femman är min favoritfilm, den har gått om American History X. Det är inte varje dag de inte!

Kommentarer
Postat av: Lena

Härliga bilder på härliga barn :-)

2012-11-14 @ 13:14:40
Postat av: Amanda

Hihi, vilka roliga bilder!:-)

2012-11-15 @ 10:36:48
URL: http://aochmflyttarin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0