Jobbat

Idag har jag ägnat en större del av dagen på mitt jobb. Arbetade mellan 11 och 19:30. Hade en kund som sa att jag måste jobbat här i många år. Jo ja, det är allt några år sedan jag började jobba här. Hon kände igen mig från första gången hon kom till Sverge och handlade utav mig och sen dess alltid handlat av mig :)
 
Tror jag kom fram till att jag jobbat på mitt jobb i 6år. Sommarjobb först då sen fast anställd. Det är ett tag sen! Shit! Första sommarjobbet var hos min morbror uppe på Nordby Köpcentrum i en mataffär i charken. Usch va hemskt det var att jobba där. Dels luktade äckligt (för att fisk luktar gott?) sen att jobba och ha en chef som är ens släkting är inte något bra tycker Jag iallafall. Men nu har jag ett superbra jobb. Bästa cheferna och Bästa kollegorna!
 
Tänkte sätta mig i soffan och kolla på något på TV och äta lite chokladbollar som jag köpte igår. Trevlig fredagskväll allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0