Jajamen, grannar

I onsdagskväll när jag var själv hemma med Molly som sov och Daniel var hos en kollega så hörde jag hur våra grannar bredvid höll på, vibererade nästan i väggen men jag känner ORKA bry sig. Och när Daniel kom hem så såg han att det stod en del cyklar utanför deras trapp så det var säkert utgång, då det är Lill-lördag på onsdag. Sen såg Daniel att våra älskade grannar nedanför oss stod som fågelholkar och glodde ut som vanligt. Hörde sen efter ett tag att någon kom ut och skällde på dom och sen blev det tyst, inte mer med det.
 
Så idag när jag jobbade så såg jag vår ordförörande här i området och jag hälsar och återgår till min kud sen när min kund har gått kommer han fram och berättar förljande; VI hade fört väldigt väsen uppe hos oss och att grannen snett under oss hade skällt på OSS för att vi låtit. Då har dom alltså ljugit och sagt det var vi som låtit när det var våra grannar bredvid oss.
Ordförande sa att mellan 7-22 så får det låta. Nästa gång det låter skall dom ringa till han direkt t.o.m kl 23 på kvällen som kommer han upp direkt för att lyssna.
 
Jag blir så trött. Ljuga, klaga mer... Han ordförande hade även läst mitt mail jag skickat till Riksbyggen. Hans fru sa att dom kan inte vara riktigt klara. Klagat på ALLT verkligen. Grannarna sa även att dom funderar på att flytta här ifrån. JA TACK, SNÄLLA GÖR DE!  Vart så jävla skönt, flytta ut i skogen men då är de la fåglarna som kvittrar för högt som dom stör sig på.
 
Är så tacksam för vår ordförande som kom in till mitt jobb och tog sig tid för att berätta detta. Hoppas bara nu att grannarna flyttar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0