Idétorka?

Javisst! Eller rättare sagt, har inte haft orken till att blogga. Molly har varit ett barn från djävulen dom hör senaste två dagarna. Hon skriker å gapar, å gråter, å vägrar sova. Blir galen. Inatt så vaknade hon nästan en gång varje halvtimma och skrek rakt ut så fick ta upp henne å vjyssa henne till sömns. Runt fyra somnade hon om och vid halv sju gjorde hon morgon.
 
Städade och dammade lägenheten i förmiddags, allt utom att dammsuga och tvätta golven. Får besök av Svärmor och svägerska  Hunden är också med så damsuger och så dagen efter pga hundhåret. Skönt att man har en anledning att inte damsuga innan nu då ;)
Iallafall dom kommer runt två trodde dom så jag och Molly ser fram emot detta! Speciellt jag då dom får ta Molly så jag kan ha fria händer.
 
Idag blev det pannkakor till middag. Molly åt nästan två hela pannkakor. Hon gillar det tror jag ;)

Kommentarer
Postat av: Lena

Älskade barnbarn så go du är, pirrar av glädje,
saknad och längtan då jag ser dig <3

2012-11-07 @ 22:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0