I Torslanda

Jag fick sovmorgon av Molly i morse, hon vaknade fyra sen välling och blöjbyte sen sova till halv nio. Vi skulle egentligen åkt vid nio men vi vaknar inte tidigare än vad jag behöver nu när Molly sover så oroligt på nätterna.

Vi åkte inom IKEA och fick köpt lite saker, dra-på-lakan, nytt påslakan, värmeljus till en hel stad, skärbrädor med mera.  Sen åkte vi till Torslanda. Där bjöds det på hemmagjord smörgåstårta som var så jädrans god! Sen somnade Molly så jag la mig och vilade och somnade en 15min, var riktigt gott att få sova lite på dagen (var längesen nu)
 
Om en stund blir det lite krubb, närmare bestämt grillat! Så nu passar jag på att blogga lite, hittade bilder på liten liten liiiiten Molly. Någon vecka gammal tror jag, är första gången Daniels familj fick träffa Molly iallfall. Så liten hon är!
 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0