Göteborg till helgen

Låg och funderade ut hur vi skall göra till helgen som nu kommer. Jag jobbar sent på fredag så får åka till Göteborg på lördag morgon. Men jag skulle gärna vilja åka inom Ikea en sväng och köpa lite saker, kanske få ihop saovrummet nu innan jul? Hade vart så bra. Mysigt och allt. Sen köpa lite ljus och annat till julgranen som snart skall upp :)
 
Har även fått bestämt att ha grillat på lördag kvällen. Men tillbehör och aioli. Bland det bästa jag vet verkligen. Dregglar i munnen på mig redan nu. Sedan funderar jag och Daniel på att köpa med oss eller köpa i Göteborg en tårta för att fira att vi har årsdag på måndagen samt att jag fyller år måndagen efter. Den helgen är vi inte i Göteborg för då har vi fullt upp med annat.
 
Jag och Daniel kanske går en sväng på bio eller bara är hemma i Göteborg och spelar kort :) Det återstår att se hur det blir men nu skall jag äta lite frukost, Tjo Hej :)

Kommentarer
Postat av: Lena

Hade inte tänkt berätta men ni får smörgåstårta på lörd som lite "lunch" :-)
Det får bli med skinka då eftersom min son envisas med att ej äta goa skaldjur ;-)

Svar: Åh va gott!! Haha typiskt Daniel, skall förstöra allting ;)
Josefine Eriksen

2012-11-21 @ 12:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0