Lördag kväll

Jag är såååå trött!! Gick å la mig elva i fredags och vaknade sju igår. Var väldigt trött. Skulle kunna somna i lunchrummet på jobbet om jag velat!
Jobbade hela passet sen hämtade Daniel och Molly mig, åkte inom Pressbyrån och hämtade paket sen hem och duscha <3

Sen vid halv sex hämtade Ajka och en barndomsvän Maria från Göteborg upp mig så kollade vi på bio. Twilight sista filmen. Sen hem till Ajka och mötte upp en till Maria för lite gott och vin. Blev hämtade vid ett av Alex.

Daniel försov sig och vakna tio i sju när han börja sju så han var också trött. Fröken har sovit orolig inatt. Vaknat varje timma sen klockan tre i natt. Typiskt de då ;)

Idag blir det en fika med alla igen. Jag som tänkt ta bilen dit då jag är allt gör orkeslös för att gå måste nu gå då Daniel fick ta bilen för att komma till jobbet snabbt.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0