Duplo

 
När jag slutade jobbet idag vid halv tre så mötte Daniel och Molly upp mig så gick vi och bankade pengar sen mot Pressbyrån för att hämta ut ett stooort paket!
Gick sedan vidare till min far och syster och blev bjudna på thé och kanelbullar, tjötade lite om allt och inget, jag kom med förslaget med att vi skulle köpa deras hus när dom väl flyttar till lägenhet, men det är på tooooook för stoooooort. Vad är de 8 rum + två badrum + tvättstuga + bastu + torkrum+ kök typ, då hade vi fått alda ungar så det stått härliga till ;) Hur som helst...
 
Sen gick vi hemåt och öpnnade det stora paketet; DUPLO! Wiiie! Jag och Daniel tycker det är mest roligt, kommer beställa mycket mer någon dag framöver. Jag byggde ett hus till Molly som hon såklart rev ner, sen en tron till fröken. Den stor hel och fin i hörnet i rummet nu när Mollan sover.
 
Daniel stod för matlagningen idag, ris och kyckling wok, faktiskt ganska gott, men för mycket ris och lite sås hade han, men man lär sig av sina misstag!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Vart beställer du ifrån? =)

Svar: Köper faktiskt från Tradera :)
Josefine Eriksen

2012-11-03 @ 23:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0