Byxdress

Molly sov nästan hela natten, hon vaknade vid halv fyra så då fick jag vjyssa hennes till sömns igen, hon fick ligga med snutten och tröja som jag haft på mig under dagen då somnade hon direkt.
 
Sen i morse så badade jag Molly, hon var helt ivrig att få bada, stod vid badrumskanten naken och go och skrek som bara den. Sen gick vi ut på en två timmars promenad med min mor&far. Handlade lite mat som vi skall ha idag, Får bli fisk med potatis idag. Köpte även julmust och JULESKUM! Det är ju så gott! Namnam

Gick även in på Lindex och köpte denna söta byxdress, har kollat på den när jag vart inne och nu köpte jag den. Så fin, brun med vita prickar och en rosa liten rosett.

Kommentarer
Postat av: Lena

Åh va fin den är :-)

2012-11-10 @ 13:04:53
Postat av: Lis

Gud vad söt! Finns den i jättebebissize? :D

Svar: Haha önskar att de funnits de ja :D
Josefine Eriksen

2012-11-10 @ 17:44:41
URL: http://lacrimosa.blo.gg/
Postat av: Louise - mamma till tvillingar

Så himla fin:)

2012-12-05 @ 16:50:52
URL: http://louiserautio.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0