Barnvagn?

En babytravel. Något att fundera på!
 
Varje gång jag har varit upp på Nordby nu så har jag gått in på Babybutiken och gått bort till barnvagnarna och klämt och känt lite.
Jag vill ha en till barnvagn har jag kommit fram till nu. Det är jobbigt nog att behöva dra upp och ner den tunga brion för trappen varje gång. Är knappt den får plats nere i förådet heller. Då hade jag tänkt man kan ha brion här uppe som hon sover i på dagarna och kanske en vagn ståendes nere i förrådet.
 
Vill ha en trehjuling eller vad dom kallar det. En som tar lite plats när man åker iväg till Göteborg eller på semester. Som man kan fälla ner till liggläge så det går att sova i den. Inte för dyr får den absolut inte vara, här skiter vi inte pengar. Är på jakt! Så kom med förslag på era bästa trehjulingar!

Kommentarer
Postat av: Lena

Ett helt annat förslag från mig är, vänj henne att sova dagtid i sin säng ;-)
Inte bitchigt,elakt el tyket sagt utan bara av ren
omtanke :-) puss o kram

2012-11-22 @ 23:09:44
Postat av: Lena

Oj glömde säga . . . den kan ju såklart va bra ta med till oss tex :-) el annan resa

2012-11-22 @ 23:10:58
Postat av: Alexandra

Har själv varit och kikat på den babytravel som är på bilden. Jag tyckte den var lite för tung,otymplig att fälla ihop. Jag skulle rekommendera babyjogger, deras vagnar är lätta, smidiga och du fäller ihop dom med en hand! :-)

Svar: Jaså? Jag tyckte den verka lätt :P aah! Tack skall kika på den!
Josefine Eriksen

2012-11-23 @ 01:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0