Att sova

Sov i nybäddad säng, men helt nya påslakan. DAMN! Så jäkla skönt det var!!! Daniel hade dock svårt att sova men var bara för täcket inte var insovat som han sa. Men jag sov som en prinsessa.
 
Daniel erkände också igår kväll att det var faktiskt fint i sovrummet. Han var ju så helt emot detta men inte nu. Fattas ju bara nattduksborden sen ska jag upp på vinden och leta fram gardinerna sen skall ni få se bilder. Lite roligare när allting är klart :)
 
Jag julpyntade igår. Var helt slut verkligen. upp och ner med alla kartonger och Molly som skulle pilla på allt. Granen står uppe med fast det fattas glitter så det skall jag iväg och köpa idag. Lite svårt att julpynta i Mollys rum, hon har fått en ljusstake och två porslinstomtar som står högt upp. Hade vart kul om hon hade mjuka julprydnader som kan vara i hennes höjd som hon kan klämma och känna lite på. Vart hittar jag det tro?

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Större varuhus, Ica maxi, city gross, öob, rusta mm. Och även julmarknader brukar ju ha mjuka tomtar! :-)

2012-11-28 @ 13:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0