6 år

 
Idag är det sex år sedan jag och Daniel blev tillsammans. Känns som vi vart tillsammans mycket, mycket längre! Men sex år räcker gott och väl ;) Nej då, även om han går mig på nerverna såå många gånger, jag går med all säkerhet på hans också så får vi hoppas att vi håller ihop tills graven ♥
Vi förlovade oss den 13-6-2008 på Daniels födelsedag, och jag tycker att nästa steg hade vart giftemål, men Daniel blir så nervös när jag pratar om de :D Haha så söt! Men någongång kommer han nog  'pop the question' annars får la jag göra de. Hur som helst. Sex år nu, vi siktar på graven. Älskar dig Daniel.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Grattis :D

2012-11-26 @ 07:27:50
URL: http://duarsnartdarmandy.blogg.se
Postat av: Lena

Ni är så söta och fina tillsammans !!
Stort Grattis :-)
Kram

2012-11-26 @ 15:47:20
Postat av: nfl jerseys for kids'blog

Thanks, I've been seeking for info about this subject matter for ages and yours is the best I've discovered so far.

2012-11-27 @ 03:42:16
URL: http://blogs.rediff.com/jerseys

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0