Varm dag


Gud va varmt det har varit idag! Molly är förkyld och hostar så hon är hängig så hon har mest sovit i vagnen idag. Så jag börja dagen med att gå på promenad med Alex och Ebba inne i staden, köpte mig ett par snygga shorts. Sen så gick jag hem och påvägen dit så möttes jag upp av Bella så gick vi hem till oss och gjorde god lunch; klyftpotatis och fläskfilé.
Sedan så gick vi in till staden igen där jag köpte två par linnen. Behövs verkligen förnya garderoben, så nu har jag lite nytt iallafall. Sen gick jag och handla dagens middag; pastasallad med kyckling, soltorkade tomater m.m skall äta vid åtta hade jag tänkt efter Molly har somnat.

Molly har haft på sig strumpbyxor och en ärmlös tunnklänning idag bara, det har ju varit så varmt! Så fort vi kommit hem så har hon fått legat naken i bara blöjan. Numera sover hon även bara i blöjan. Min lilla nakenfis

Om vädret fortsätter att vara såhär kanon så blir bloggen lidande, första prio är att vara ute med Mollan :)

Kommentarer
Postat av: Monia - mamma till Tuvalie

sv: får och får... Jag vet inte hur reglerna är, men ingen har nånsin sagt nåt iallafall och vi bor ju högst upp så röken stiger uppåt och stör inga grannar :)

2012-05-22 @ 19:24:57
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
Postat av: Monia - mamma till Tuvalie

sv: jaså? :P Höär grillar vi på och ingen har sagt nånting än iallafall :)

2012-05-22 @ 22:58:46
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0