Uppstigning 5:47

Molly tyckte vi behövde gå upp tidigt idag så då får vi göra de! Vi har myst framför TV:n med en flaska ersättning för Molly och iskallt vatten för mig. Vi kollar alltid på Vakna med the voice. Nu kan man vinna en träff med Justin Bieber. Då får man ringa in på en tävling och ALLA fan ringer ju in såklart. Så kom en kvinna fram så frågar dom om hon gillar Justin, 'Njaaae inte så värst' HAHA så jädra bra, hon kommer fram som inte gillar han, alla lär hata henne nu och det ser man på Vaknas FB-sida. Det tyckte jag iallafall var riktigt roligt.

Jag och Molly ska gå till stan sen vid runt halv elva med Bella. Kanske tar en kaffe like the old days. Funderar även på om jag ska beställa tårtorna inför dopet. Är dock tre personer som inte hört av sig, men dom hoppas jag inte kommer men vi får köpa till dom med. Hur har ni gjort eller tänker göra, vi ska bara ha tårta och kaffe och lite bullar och så, ska man köpa så det blir en tårtbit till va och en eller två tårtbitar? Daniel tycker vi ska dubbla tårtbitarna så alla får två var. Är lite inne på den idén jag med. Är ju hemsk om det inte skulle räcka!
Ska ta en dag i veckan nu och baka allt till dopet som ska finnas med. Tänkte en kväll då Daniel kan ta Molly och göra henne redo inför natten så kanske jag och Bella fixar baket så bjuder vi henne på mat med. Får fråga henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0