Trött någon?

Jag var så trött igår att jag somna som en sten! Jag hörde varken när Daniel gick och la sig eller när han gick upp för att jobba, och han brötar en del. 

Idag har jag haft besök av Ajka och Maria, dom hade köpt med sig gott fika. Molly satt med oss i matstolen och lekte. Sedan när klockan slog tre  så kom lillasyster och var där i ett par timmar tills Jon skulle iväg till vår andra syster.

Jag satte mig och kollade på ett avsnitt Greys Anatomy när Molly somnat för natten. Laddar ner det senaste avsnittet som går i USA på pirate och Gud säger jag bara! Skall inte säga något mer men GUD Så spännande!!! har läst på internet om att det skall nog bli en säsong 9 ocker hoppas jag då verkligen att det blir. Önsketänkande är det att vilja ha kvar alla skådisar då men det skulle väl vara för bra för att vara sant.

Ligger i sängen och ska sova nu, är trött trött. I morgon ska vi på dopsamtal med prällen. Får se hur det går, hoppas bara han inte ställe obekväma frågor om Jesus och vår tro...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0