Stressad så in i!


Gud va jag är stressad!!! Vi fick reda på igår att den andra familjen som skall döpa sitt barn samtidigt skall också vara i församlingsrummet som vi. Dock så ska dom vara iett mindre rum men vi får samsas om köket. Dåligt tycker jag då. Vi hade ju bokat församlingshemmet. Sen att vi fick reda på det IGÅR? Dålig framförhållning av dom. Inte nog med de, när jag hämtade nyckeln så fick jag den bara i handen, hon visade inte runt vart allt låg eller så. Nu vet ju jag vart allt finns och så i och med att Tessan hade deras dop där men ändå!

Säger bara tack gode gud att vi bara har tårta i morgon. Hade vi haft mat med så hade jag brytit ihop tror jag. Är ju inte så mycket som skall fixas men jag blir jättelätt stressad och uppriven av saker och ting, äter dåligt gör jag också, bara ätit en Sanwich-glass idag men känner inte av hungern...

Vi startade iallafall dagen med att njuta lite av vädret, så vi gick ner på marknaden och kika lite lätt, sen så hämtade vi mammas och pappas bil och hämtade tårtorna och dukade och fixade i lokalen. Nu tror jag att allt är klart, men känns som vi glömt något. Vet iallafall att vi glömde ställa fram dricksglas men det får vi ta i morgon.
Vi skall vara i lokalen senast 10 har vi sagt och koka kaffet så det är klart när vi ska fika och så. Sen vid halv 11 kommer båda faddrarna så då ska vi diskutera vem som skall göra vad osv. Prata med prästen då jag glömt bort hur vi skulle göra och hur hela dopet går till.

Vi köpte när vi var på staden en fläkt som vi har i Mollys rum så det blir lite kallare där, sen så köpte vi en pool till henne. Med tak över som är UV-skyddad. Supert! Då kan on ligga och plaska där bäst hon vill sötnosen. Köpte även en gästbok som folk får skriva i om dom vill :)

Sitter och avnjuter ett glas Cocacola nu efter att ha fixat köket. Skall baka en radda med muffins till nu då jag är rädd att det inte skall räcka. Men lovar er att det kommer bli mer än över!

Längtar tills morgondagen är över så jag kan ANDAS UT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0