Skrikfest?

Nu lägger Daniel Molly och det är skrikfest. Hon är så trött men inte sova. Hon somnar i famnen men så fort man lägger ner henne så blir det skrik. Men nu låter det som han får henne till att somna. Så nu tar jag och pappa helg! Dock skall han jobba på söndag, börjar klockan sju. Sa till han att suck, jag som hade tänkt tagit sovmorgon på söndag i och med att jag skall ha tjejkväll på lördagkväll. Men då sa att han jag kan väl ta sovmorgon i morgon istället? Hörde jag rätt? Erbjöd han sig alltså självmant att ge MIG, Josefine Hansson sovmorgon? :) Snällt! Men vi har inte sett det än så det kan vart falskt alarm :P

Undrar vad vi ska hitta på ikväll. Är sjukt sugen på en fet pizza men vi har ju ingen bil och det är en bit till pizzerian så det får nog bli vatten å brö ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0