Skratt

Idag ska jag och Molly på babysim. Var längesen vi var där så ska bli skoj! Har nyrakade ben och är ready to go!

Jag köpte ju en ny bikini till första gången vi var där då jag ute hitta överdelen till min förra. Men det jag köpte var inte alls fin! Ser ut som mormor-bikini typ. Nä kanske inte men den är inte fin. Så jag la Molly i vår säng och letade efter överdelen i bara underkläderna och Molly ger i från sig ett skratt! Tack för sen Molly, men ett skratt! Det har hon aldrig gjort förr!

Nu har jag hittat överdelen så nu kan jag bada ned lite bättre självförtroende. Men usch vad jag ogillar att se mig själv i bara underkläder/bikini :( men de har jag alltid gjort så det är inget nytt.

Nu sover Molly och jag kollar på Ellen på tv:n sen ska vi till babysimmet så kommer inte blogga förens i kväll kanske :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0