Ny tavla


Vår nya tavla. Nice va?


Så nu är vi hemma från kalaset. Eller iallafall jag, Daniel tog Molly på en promenad och då passar jag på att skriva lite här.
Kalaser var trevligt, dock blir jag trött på mina föräldrar men vem blir inte det ibland? Det bjöds på korv och bröd sen så ostkaka och chokladtårta. Jag tog en korv bara och en liten bit ostkaka, var inte riktigt på humör för att vara där, men det var trevligt ändå.

Ikväll ska vi äta tacos som vanligt, sen ska vi nog se på Men in Black, måste ladda upp tills man kan se 3:an ju. Någon mer som skall se den?
Fick med hem Mollys nya tröja som min mamma stickat åt henne. Daniel tyckte inte den var fin, men jag älskar den! Daniel bad mamma göra en till tröja till Molly med 747 på. Blää säger jag, men då kom jag på en mycket bättre idé som både jag och Daniel gillar, som är mycket grymmare! Ni får se när den är klar! Jag skall iallafall ta kort på tröjan när Daniel kommer hem då den ligger i vagnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0