Nordby


Just nu in this moment så sover Molly i sin babysitter. Jag passar på att blogga lite. Är lite mulet väder idag så jag tänkte efter Molly fått sin frukost; gröt och ersättning så ska vi ta vagnen och bilstolen och gå till mamma och låna bilen så ska vi ta en tur till Nordby köpcenter. Mamma behöver ju nya kläder ioch med mina tre byxor har nu spruckit i skrevet. Inte fint, inte fint.
Kanske blir något fint till Molly samtidigt? Jag har fallit för klänningar till Molly nu mera. Är så fint med klänningar. Speciellt nu när det är nästan sommar och allt.
Hoppas bara inte det är en jädra massa folk. Men det tror jag inte. Alla jobbar la nu och vi kommer åka runt 11-12 så :)

Måste bara berätta att i förrgår morgon så vart jag zoombie av något slag. Daniel satt och åt frukost innan han skulle dra till jobbet. Klockan var väl si sådär fem eller något. Så går jag upp häller i vatten i nappflaskan och värmer den i micron. När jag ska precis hälla i ersättningspulvret frågar Daniel om Molly är vaken. Står och bara kollar på han. Nää....? Haha tjena-mittbena eller vadå? Haha så jag gick å la mig igen och somna gott om.

Kommentarer
Postat av: elin - mamma till olivia

Vilken liten sötnos :>

2012-05-04 @ 17:44:09
URL: http://tenousness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0