Medan hon sover...

Molly somnade så gott efter lite vaggning i babysittern så jag har plockat ur diskmaskinen, bäddat rent, plockat undan i Mollys rum, sätt in ny disk i diskmaskinen, diskat för hand. Känner att jag är duktig. Jag har också förnyat Mollys skötväska med nya blöjor och nya reservkläder, tights och tshirt i strl 74.

I morse när Daniel gick upp för jobbet så fråga jag om Molly var vaken men och gnydde lite i sömnen bara så jag sov vidare. Sen när jag vakna igen typ en halvtimma senare så tog Daniel på Molly en ny pjamas. Molly hade vaknat så då tog Daniel upp henne och bytte blöja och då hade hon bajsat igenom pjamasen. Frääääscht Molly :P
Tror nästan Daniel måste läsa min blogg eftersom han tar Molly på morgonen och byter blöja och lägger henne vid mig i sängen innan han går till jobbet. Om du gör det Daniel så TACK, jag uppskattar det till 1000!! Älskar dig

När Molly vaknar så ska hon få lite krubb i sig sen så ska hon få på sig kläder så ska vi gå hem till mor & far. Bella trodde hon skulle komma hme runt 12 så då måste vi ju vara där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0