Jag borde sova


Nu har Molly somnat igen. Hon är vaken ungefär 2-3timmar sen så somnar hon och sover i kanske 30-60min ibland mindre, ibland mer. Nu är ju klockan bara åtta så jag borde lägga mig jag med men jag är pigg? Imorse när vi gick upp och kolla på Vakna med the voice så var jag helt död. Molly sitter i babysittern och kan sitta där i någon timma och leka med sin leksak och kolla på TV:n ibland, och jag ligger i soffan med täcket och kollar på TV:n i morse så somnade jag i någon minut, var skönt men fick panik, tänk när hon börjar krypa och allt dåkan jag inte slumra till, då lär hon ju riva ner stället!

Nej nu skall jag kolla mer på Vakna! Ska ta och äta frukost, får bli en bit paj sen igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0