Igår plus i morse

Igår så var jag och Molly med Ajka nästan hela dagen. Vi möttes upp hemma hos henne och gick in mot stan och tog en fika ute i det fina vädret. Sedan så gick vi hem till mig och matade Molly. Ajka fick se charmtrollet äta mat. Sen så gick vi hem till Ajkas föräldrar så vi fick oss en promenad. Där dom bor är även där jag och Daniel vill bygga vårt hus. Nybyggt område, så fint det är där. Och deras hus. Jösses! Det är SÅ fint! Enplans villa litet men ändå stort. Fick en exclusiv visning av hennes pappa av huset.
En annan sak, när Molly får tag i en tidning så blir hon helt galen! Hon sliter och drar och blir helt förbannad, haha! Hon fick tag i tidning hemma hos Ajkas föräldrar och jädrans va hon gick loss på den!

I morse så blev jag så glad. Daniel började klockan åtta i morse så han gick upp halv sju, och då hade han tagit upp Molly som legat vaken så hade dom lekt och myst. Hon hade kollat på när han åt frukost osv. Så jag fick sova till halv åtta. TACK poh

Kommentarer
Postat av: Amanda

Nyfiken! Var vill ni bygga? :)

2012-05-08 @ 11:32:43
URL: http://duarsnartdarmandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0