Huvudvärk from hell

Daniel tog ansvaret för matning och nattningvför Molly idag. Medan han försökte få i Molly mat la jag mig i sängen då jag bara på några sekunder fick en sån fruktänsvärd tryckande huvudvärk. Medan jag låg och vila mig så hörde jag hur Molly skrek å skrek. Hon ville inte äta å inte sova. Var nog för hon är så tät i näsan stackaren. Så jag gick inte dom å fråga om jag skulle testa få henne att äta Så jag gick omkring med Molly i famnen då kunde hon äta som tur var, så somna hon med flaskan i munnen så hon sov gott när jag la ner henne i sängen. Blir väl lätt att vara mammig när pappa jobbar så mycket som han gör :( är tur att Daniel gillar sitt jobb iallafall så han inte tvingas jobba över om man hatar jobbet. Tråkigt för mig och Molly bara :( han jobbar över nästan jämt minst 1,5timme varje dag (förutom idag) sen så ska han vart ledig helger men han fått jobba söndagar nu två helger i rad. Det blir ju goa pengar, men ändå :/

Nu kom jag av mig lite. Men efter jag lagt Molly så la jag mig och powernapa i typ 5min då Daniel kom in och frågande vi skulle äta mat. Men uääk. Bara jag kolla på maten mådde jag illa. Hade så ont i huvuden att jag vart när på att spy. Så jag tog en till powernap till 20:49 då huvudvärken nästan var borta. Så jag tog lite mat (dock plocka jag ut kycklingen och baconet då det fick mig att stan vilja spy) så åt jag lite till Desperate housewives.

Och nu ska jag sova, ligger i sägen redo för natten. Blir det fint väder i morgon ska jag nog med Bella ut till någon strand och bara vara.

Godnatt! Sov sött, dröm om alla småkryp du mött

Kommentarer
Postat av: felicia - fotokobran

varför började du blogga? :)

http://fotokobran.se/2012/may/dagens-fraga.html#comment

2012-05-23 @ 22:28:54
URL: http://fotokobran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0