Hej å hå


Nu sover lillan för natten. Hon har inte velat sova något större under dagen däför hon vart så trött och hängig så hon fick lägga sig nu.

Jag håller på att installera som sagt mina Simsspel och snart är alla installerade. Daniel lagar mat. Fläskfile med pommes och beasås. G Ö R G O T T! Så vi ska äta sen sätta oss båda framför våra datorer och nörda lite. Daniel skall dock inte nörda Sims utan för hans del blir det la kanske BF eller Driver.

Nej nu skall jag ta mig ett glas cola och njuta av att Daniel har fått en liten helg iallafall. Han jobbar på söndag. Men som tur är kommer min lillasyster hem från Malta på söndag. Helt sjukt att det gått redan en hel månad sen hon åkte!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Underbart barn du har <3

2012-05-11 @ 20:09:23
URL: http://duarsnartdarmandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0