Gästbok

Jag har läst omkring lite på internet om dop och så, vad för bordsdukning man kan ha, va för aktiviteter osv. Bara skräp alltihopa tyckte jag men så kom jag till en punkt; Gästbok. Hade inte det vart något? Lägga fram en gästbok där den som vill får skriva en liten rad till Molly som blir döpt. Tycker det hade varit fint. Får fundera på det. Isåfall ska jag köpa en fin bok och kanske pimpa. Vem/vilka som kommer skriva den vet man ju inte. Vet iallafall att Daniels släkt skulle skrivit i den, min däremot, torraste släktingarna ever. Kan bero på att jag mest har manliga släktingar på min sida. Brukar ju vara mest dom kvinnliga som går in för sånt här. Tror det hade blivit bra allafall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0