Gårdagens kväll

Igår så hade vi det trevligt här hemma. Daniel kom hem vid runt klockan sju, då var jag och Molly i badet och badade tillsammans, hon plaska och hade sig och skratta och var glad.  Sen så matade jag henne och nattade henne och hon somnade efter en stund så då valde jag och Daniel ut pizza som vi skulle ha.
Och eftersom inte vi har någon bil då den är trasig så gick jag hem till mamma och lånade deras bil. Jag åkte inom Konsum där jag mötte upp Bella så handla vi dricka och lite gott sen så beställde vi pizza så åkte vi och hämta dom så kom vi hem och åt pizza (jag kebabtallrik) alla tre och nördade lite Friends-avsnitt.

Var en tevlig kväll! Jag körde hem Bella och lämnade bilen så gick jag hem I MIN ONE PIECE. Trodde aldrig att jag skulle våga gå i den ute bland folk, men det var sent på kvällen och mörk, sen så mötte jag ingen heller som tur var xD

Lillan ligger ute i vagnen med sina coola brillor, vet inte omjag inbillar mig eller om hon kanske var otroligt trött men så fort hon fick på sig glasögonen så tog det 2 minuter sen så sov hon. När hon annars sover i vagnen ute är jag tvungen att vagga henne fram och tillbaka över dörrmattan i minst 20 minuter.

Är inte så jättevarmt idag men solen skiner iallafall, är alltid något! Vet inte om jag skall ut å gå en sväng sen, är lite lat i dag känner jag, sen så är det så tråkigt att gå här i Strömstad då det är så litet. Man går samma ställe hela tiden. I detta läge önskar jag att jag bodde i en större stad. Kunna gå långpromenader i någon skog eller något hade vart något, där det inte finns några bilar som susar förbi.

Jaha det var inte länge Molly sov. inte ens 20 minuter. Grannen starta sin gräsklippare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0