Dålig uppdatering

Nu dom senaste dagarna har det vart riktigt dålig uppdatering. Men jag har helt enkelt inte orkat blogga. Sen har vi ju haft underbara sol-dagar! Får ta och köpa mig ett par shorts snart, junkyjard brukar ha snygga shorts passande stil till mig. I år blir det killshorts då jag dels inte gillar mina lår för fem öre, stora dom berg och bristningar :p sen så fick jag ju ännu mer åderbråck när jag var gravid... Inte de snyggaste på en 22-årig tjej, ha åderbråck som min mormor har...

Idag är det sol igen! Jag skulle passat Ebba, halv elva, (Mollys gudmors dotter) men jag har den jädra mensvärken nu. Orkar knappt lyfta Molly dör jag har så ont. Hoppas den går över så vi kan få vara ute i solen idag igen. 

Jag fick färg från igår! Ovanför brösten och i ansiktet. Men Jag är konstig jag får aldrig färg i pannan typ :/ när jag var liten fick jag ha toffs i luggen för att få färg men jag ingen färg. Ser görskumt ut men.

Molly fick smaka på gröt för första gången nu i morse. Det var inga större grimaser alls och hon gilla de! Vi köpte Nestle mild gröt från 4månader. Gjorde en smakportion med hjälp av måtten på förpackningen och det var en rejäl smakportion de! Hon åt kanske fem-sex teskedar så hon dissa den inte :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0