Dagens köp



Både jag och Molly har hade en jättemysig förmiddag idag! Vi gick hem till mamma och hämtade bilen. Var väldigt krånligt att sätta i bilstolen i bilen då bältet var allt för litet. Men efter ett par svordommar och hjälp av mamma fick jag till det.
Åkte iväg hem till Ajka och hämtade upp henne så åkte vi till Nordby. Vi gick omkring och kollade efter byxor till mig och hittade ett par på Gina Tricot för 199:- Ett par ljusa jenas var allt längesen jag köpte. Sen så hittade jag och Ajka en såå fin klänning! Jag provade den och den var såååå fin! Den var mjuk att ha på sig och den passa perfekt! Perfekt till att ha på Mollys dop. Haha Ajka sa typ 'Herregud, Josse köper en klänning, det är inte varje dag de inte' True true. Kolla Poh! Jag har köpt en klänning utan att bli påtvingade av dig! Saknar dig... ♥ Hittade den på Cubus för 199:- Kommer bli perfekt till mina vinröda Converse.

Sen blev det lite klänningar till Molly, samt ett par söta strumpbyxor med små hjärtan på. Så söta! Gick även in på Gränsens Barn och klämde lite på barnvagnar, men är sjukt nöjd med den vi har då så har inga planer på att köpa ny :P

Vi åt på ett Café med som var nytt för mig. Har ju inte varit där uppe på typ en och en halv månad typ. Vi köpte varsin räksallad och åt, Molly tog sig en liten powernap medan vi åt.

En riktigt lyckad förmiddag helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Malin - Mamma till Alice & Lowe

Jätte fin shopping!! Och klänningen var ju underbar!!

2012-05-05 @ 08:35:48
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0