Bilder från idag





Jag och Molly har haft en toppen-dag verkligen! Svärmor och Sara kom vid halv två så då kramades vi och sa hej. Molly fick en hoppgunga av dom som vi tackar så mycet för ♥ Sen så hade dom köpt med sig sushi som vi åt. G O T T ! Sen så satt i bara och hade allmänt trevligt helt enkelt. Jag och Sara åkte iväg och köpte skaldjur till dom och svärmor var hemma och matade Molly. Svärmor fixade även dopklänningen, skriva Mollys namn på den så nu är den klar för att användas.
När Daniel kom hem så var det dags för mat, då hade dom gjort en jättegod kyckling och pasta-sallad med fetaost till, även det var så G O T T! Till efterrätt blev det en tårta som Sara hande gjort, tror det var citrontårta eller något, görgod den med!

Nu har jag hoppat i min onepiece och tänkter landa framför soffan eller om jag ska lägga mig kanske. Får se hur jag skall göra. Finns inte så mycket man Kan göra. Daniel sitter vid sin laptop så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0