Ut på tur aldrig sur



Idag har vi varit ute i princip hela dagen. Så himla skönt väder! Vid kl 11 så skulle vi möta upp Ajka i stan för att gå och fika. Vi köpte med oss fika och satte oss vid vattnet och myste. Pratade om verkligen allt och inget. Så satans trevligt! Det MÅSTE vi göra om Ajka!
När klockan var halv två skulle Ajka åka och jobba så då passade jag på att gå hem till mor & far och mata Molly och byta blöja. Ingen var hemma så det var skönt, lugn och ro.
Sen så gick jag tillbaka till stan då Bella ringde och såg att jag lämnat spår efter mig hemma hos dom (blöjan) Så hon hoppade på cykeln och cykla ikapp oss så då blev det en liten fika med henne också! Två Caffe Latte på en dag, rekord!

Innan vi traskade "hemåver" så köpte jag med middag som jag och Daniel skall ha idag. Ungsbakade rotfrukter med kött. MUMS!
Innan jag gick hem till mig stanna jag till hos mor & far, Tessan, Minea och Melvin var även där så det blev att busa lite med Minea medan pappa gosa med Molly.

Vi skulle egentligen var på babysim idag kl 16:30 med i och med att Molly vart så sjuk så hoppar vi det denna gång. Hon är ju frisk till 100% med vill hon ska va 110% frisk, sen är det dumt att gå dit med engång, då det säkerligen är bakterier och drid där.

Nu väntar jag på att Daniel skall ringa och säga att han är på G hem så då åker maten i i ugnen så det blir lagom klart tills han kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0