Tankar kring sommaren 2012

Gud va jag längtar till sommaren!!!
Denna sommar som kommer ska jag verkligen ta vara på alltså!

Förra sommaren var jag knappt ute, låg vid toaletten och kräktes nästan hela sommarn. Var i Norge en vecka. Då spydde jag inte men mådde illa!
Så denna sommar, då jädrar! Varje solig dag ska vi va ute och mysa på stranden. Sitta under parasollen med gott fika och en mysig Molly. Gå i uuuunderbara Strömstad och kolla på alla stora båtar som lagt till i hamnen. Ta en glass På Torskholmen. Ta en lunch hos arbetskollegorna. Ta sena kvällspromenader. Slippa tjock vinterjacka, ha t-shirt på sig.
Träffa alla sommarjobbare på jobbet. Ska helt enkelt bli en grym sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0