Skriiiiik

Halloj! Denna dag började med grådassigt väder tyvärr :( Gick upp för dagen klockan 8 och gjorde oss i ordning sen så satte vi oss i bilen och åkte till moster Bella. Hon skulle passa Molly medan jag var hos frisören.
Pussade Molly hejdå och begav mig till frisören. Hon klippte håret först och herregud va jag såg ut =/ Tänkte: herregud vad har jag gjort?!?! Men sen när hon färgade håret så blev det genast mycket bättre. Ni får se bilder i morgon!

Sen så vart jag och hämtade hem Molly-mus och där börja skriket. Skrik efter skrik efter skrik. NU har jag fått henne till att sova, jag är helt slut! Känner mig sur och allmänt grinig! Gjorde mig middag förut, blev äggröra & bacon. Åt typ 5 tuggor sen ville jag inte ha mer. Inte matlust för fem öre!

Daniel fick jobba över idag och är på väg hem nu. Jag hoppas Molly sover i några timmar nu så jag kan få lite egentid med att sida och bara slappa i soffan.

I morgon skall vi till BVC första gången efter NÄL, hoppas hon gått upp i vikt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0