Oredigerad

Lilla tröllongen min! Tycker jag gör inget annat än att klippa hennes små naglar. Dom växer som ogräs ju!
Hon har lyckats riva sig själv på näsan när hon sov ute förut.

När hon sov så passade jag på att städa lite. Hann med WC, plocka undan i vardagsrummet, göra rent i köket + damsuga och skura golvet, bädda vår säng och Mollys säng + damsuga och skura golvet, sen hann jag även med skura golvet och damsuga i hallen så nu är det bara i vardagsrummet kvar typ. Och Mollys rum, men nu när hon sover i vårt rum så har vi det som ett litet "förråd" typ. Slänger in alla grejer där, typ som väskor, ren tvätt, bilstolen m.m

Kommentarer
Postat av: Lena

Puss på dig/farmor

2012-03-22 @ 17:08:42
Postat av: Foto,design & vardag - 17 år och mamma

Såå fin hon är ! :)

2012-03-23 @ 21:52:22
URL: http://justababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0