Mums fillibabba

Idag blev det American pancakes till frukost, NAM NAM!

Idag fick mamsen en sovmorgon, Molly vaknade inte föresen klockan sex och ville ha mat. Sen när hon ätit klart och jag la henne i spjällsängen igen så låg hon där å snacka, HÖGT! Haha inte kunde jag somna om inte! Men sen när klockan var halv sju när Danne gick upp för jobbet så flörtade hon lite med honom innan hon somnade om. Sen så vaknade hon igen vid åtta, så jag har ju fått sova, det har jag allt men jag är så trött ändå! Vet inte vad det är. När jag gått upp vid tre-fyra med Molly och vaknat sen igen vid nio så har jag varit pigg?

Det ser ut som att det kommer bli en kanon dag idag! Blå himmel är det ute så jag och Molly skall väl ta oss en tur in till staden å sätta oss i solen och bara njuta. Men först, en dusch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0