Inte utan min Ninis!

En bild på Molly i morse men nappen och kaninen i högsta hugg ♥


Idag är en bra dag. Pappa Daniel är ledig! Dock bara idag, han jobbar i morgon. Molly vakna vid fyra inatt och ville ha man sen sov hon till kl sex sen låg hon och prata till klockan åtta då jag tog ner henne så hon låg emellan mig och Danne så busade vi alla tre ♥

Jag hon Molly gick en tur till stan medan Daniel städade lite här hemma, och på stan var det proppfullt med folk. Kö in och ut ur Strömstad. Suck. Norskar som inte kan köra bil som ligger i tvåfiligt i rondellen där det bara är EN fil, blir bara så trött! Lär er köra bil!

Gick in på systemet för att köpa cider till Bella tur att jag kom i rättans tider för sen när jag var klar så var det 7meters lång kö för att komma in på systemet. Herregud. Men det är så det är en vanlig lördag här i Strömstad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0