Göteborg skiner

Klockan är 08:44 och solen skiner och det är 4,9 grader i skuggan. Detta kommer bli en bra dag :)
Vi åkte till Göteborg ändå igår. Vi kom väl hit när klockan var runt en klockan 4. Då hade vi tagit med oss det molniga vädret hemifrån Strömstad. Men nu är solen tillbaka!

Mollsy vaknade kl 5 i morse, vilket inte var helt dumt då hon fick sitt sista mål vid kl 9 sen så somna hon för natten. När hon ätit upp så la jag henne i vagnen igen men där ville hon inte ligga. Inte konstigt alls med tanka på att vi sover vi tre i ett litet rum där det blir fort varmt och kvavt.
Så jag tog med henne ut i vardagsrummet och la henne i babysittern och vaggade henne där så somnade vi i någon timma, sen låg vi och kollade på varandra typ tills klockan 8 då det var time för käk igen.

Åååh i morgon skall jag klippa miiiig! Längtar nått så in i bänken! Bella skall vara snäll och passa Molly medan jag är där och skämmer bort mig själv. Nu vet jag precis hur jag skall klippa mig med. Det kommer bli awesome!

Molly några timmar gammal <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0