God morgon!

Tog denna bild på Molly nu när hon sover i babygymmet. Så sööt!

Idag är jag på lite dåligt humör. Molly vaknade vid halv 4 och ville ha mat. Daniel vaknade inte när hon börja gny så jag bytte blöjan medans hon rabblade på, sen fick hon en flaska ersättning, sen så la jag henne i sin säng och hon somna om, lika så jag :)
När klockan är halv 7 så vill hon ha mat igen då jag ber Daniel göra de eftersom jag egentligen ska slippa gå upp på natt och morgon eftersom jag gör det på vardagarna. Han går upp och ger henne mat och sen leker med henne. När klockan är 8 kommer han in i rummet och ber att jag ska ta henne för att hon gråter och han är så trött och irriterad för hon skriker... ? Då får ju ja gå upp medan han går och lägger sig! Vad hände med hans egna förslag om att jag ska få sova på helgerna?
Iallafall jag fick ju gå upp, gav henne lite ersättning sen så lekte vi i babygymmet sen somna hon där. Hur svårt var det? Är så irriterad.
Vet att jag inte skulle gett mig utan han skulle vart med henne ändå, men jag vill inte att hon ska vara med han när han så jävla grinig.

Vad står på schemat idag då? INGENTING! Funderar på om jag snabbt ska klä på mig å Molly och åka och kolla på Mollys kusin när hon är på Hoppis & Skuttis. Undra om jag hinner...

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag tror det är så här att vi mammor har lärt känna våra barn lite bättre då vi e med dem nästan 24 timmar om dygnet! Min man e likadan, han håller henne o hon grinar,skriker o gråter. Men förstår inte att hon kanske vill ha nån annan sysselsättning som tex babygym! Eftersom vi är med dem så mkt mer så har vi lärt oss bättre att läsa av dem vad dem vill! Tror jag iaf. Men visst är det störande när man själv vill sova!

2012-03-10 @ 11:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0