Fiffilura!

Idag så är det en ovanlig söndag. Daniel jobbar nämligen denna. Lite tråkigt men men vad ska man göra. Goa pengar får han iallafall, man får se de så.

Daniel var ute och åt middag med sina arbetskamrater i fredags så då passa jag på att köpa och äta de Daniel inte gillar. Så när Daniel åkt och Molly somnat så satte jag igång och gjorde vitlöks-gratinerade havskräftor. Mums! Sen hade jag pistagenötter till efterrätt. Jag kan säga att jag var reedigt mätt sen!

Igår kväll när Molly somnat så hjälptes jag och Daniel åt att göra hans farmors pizzapaj. Hur god som helst, men väldigt mättande då. Under tiden pajen jästes och bakades i ugn så fick jag Daniel att spela Wordfeud med mig. Vann var sin gång, har jag tur kan han kanske spela med mig i kväll med :)

När jag skulle upp och byta blöja på Molly vid kl 6 i morse så vart hela hennes pjamas rygg och rumpa våt. Även lite våt i sängen, men utanpå blöjan var den torr? Den gåtan får jag fiffilura på!
Molly ville iallafall INTE somna om, den lekte hon med maten, vill ha, vill inte ha. Spotta ut maten och hade sig. Inte gick det bättre när hon fick se Daniel gå förbi då hon log och maten rann ut på var sin sida av munnen. TOKER där!

Nu är vi vid Konsum, tänkte hälsa på Alex som jobbar. Sen mot förmiddagen kanske jag ska ta en promenad/fika med fina Ajka! Ska även försöka masa på henne att spela Wordfeud så vi kan spela!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0