Det tar sig!

Daniel som tagit dom här fina bilderna

När jag skulle sätta mig och äta frukost i morse så flög jag upp av glädje "KOOOOM DANIEL FOOOORT!" Det har kommit grönt från mina odlingar. Åååh, känner mig inte såå misslyckad längre. Men dom har ju inte växt mer än såhär så jag kan allt faila.

Idag har jag och Bella fetisdag. Vi har köpt massvis med gott som vi ska gotta oss med. Daniel jobbar nämligen 12-21. Så då är Bella här så vi ska gotta oss som bara den! Vi ska äta tacos till kvällen med. Ä L S K A R T!

Något som jag är riktigt glad över är att vi har fått kvällsrutiner här hemma med Molly. Oftast så får hon mat mellan sex och halv åtta sen somnar hon nästan jämt direkt sen efter och sover till kanske fyra-fem, om hon inte ätit för lite under dagen isåfall väcker jag henne vid tio-elva. Men det är så skönt att ha den rutinen. Då har jag och Daniel vår egentid tillsammans ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0