» Dag 8 - Vad jag skulle göra om jag vann 1 miljon

Oj! Jag skulle iallafall gett en del till mina familjer; Hansson och Eriksen. Sen skänka en slant till typ Barncancerfonden eller något liknande. Något med barn iallafall tror jag...
Jag hade ju sålt vår lägenhet och köpt ett hus lite avsides, lite in i skogen sådär. Sen såklart sparat undan till Molly. Sen hade jag nog haft slut på pengarna. Men då hade jag ju vart skuldfri från huset och så. Så då spelar det ingen roll om pengarna tagit slut.

Om jag vunnit 10 miljoner då hade jag först och främst slutat jobba. Inte helt, utan kanske jobbat hemifrån någon dag i veckan med något. Gett några miljoner till mina familjer såklart, sparat till Molly, köpt ett hus i Göteborg, köpt en BMW till mig. En Jeep till Daniel eller om han ångrat sig köpt den bil han vill ha. Köpt ett hus i Thailand, sen hade jag rest! Tagit med Molly och Daniel och några vänner och rest till USA helt klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0