» Dag 6 - Mitt drömbröllop

Alltså... Jag har inget direkt drömbröllop. Om jag ens kommer att gifta mig.

När jag väl drömmer mig bort bland bröllop så har jag två drömmar:
Ett litet bröllop, bara jag Daniel och Molly och några vänner. Åka utomlands till typ Thailand eller något liknande och gifta mig på en strand, stå i vit strandklänning med en blomsterkrans i håret. Ha det kristallblåa havet framför oss, känna vinden susa genom håret.
Ett stort bröllopet, vill ha en stor, vit, fluffig prinsessklänning och en tiara. Vigseln ska vara i kyrkan, medan festen skall vara en ladugård på landet med en stor äng som barnen kan springa på och leka. Känna doften av nyklippt gräs känna sig fri på landet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0