» Dag 5 -En vän jag inte skulle klara mig utan

Jag hade inte klarat mig utan några utav dom få vännerna jag har ♥
Men en vän jag definitivt inte skulle klara mig utan är Alexandra.
Jag kan alltid komma till henne om det är något. Jag kan beklaga mig hos henne angående ALLT! Hon stöttade mig såå himla mycket i graviditeten. När jag låg och spydde mängder, dag ut och dag in så hörde hon alltid av sig, nästan varenda dag! Nu när Molly har kommit så är hon heeelt underbar med henne.
Bästa tänkbara gudmor Molly kan ha.

Jag vet att du läser bloggen Alex, och du ska veta att du betyder oerhört mycket för mig!
Du anar inte! Du är bäst! Älskar dig

Kommentarer
Postat av: Gudmor Alex

Åh vad underbar du är!!!! Tack! <3 Du kan inte ana hur mycket du och din lilla tjej betyder för mig! Är så glad att vi fann varandra och att du valde mig till Mollys gudmor <3



Älskar er! <3

2012-03-12 @ 07:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0