» Dag 3 - Mina syskon

Storasyster Therese - Den "perfekta" storasystern (enligt hon själv). Hon är 27år gammal och är gift med Marcus som är bland som snällaste personerna jag vet. Dom har tillsammans 2 barn, Minea som fyller 2år i april. Hon är stengalen! Springer runt och yrar, pratar stup i ett, går knappt att få tyst på henne. Och ÄTER gör hon, ALLT! Så fort man kommer till dom så "äta fil!" eller "apelsiiin!" Hahah sötunge där.
Sen så har dom Melvin eller Mellin som Minea säger. Han är 2 veckor yngre än Molly så han är alltså 7½vecka. Hur snäll som helst. Man kan lägga honom i vagnen med nappen så ligger han där och snuttar hela tiden, tills han vill ha mat? Medan vår Molly måste få uppmärksam het 24/7 nästan, nyfiknast i stan de är Molly, man kan ju missa något?
Iallfall Tessan är även hon just nu mammaledig men annars jobbar hon som förskolelärare och hennes man som högstadielärare.

Lillasyster Isabelle - Hon är 18år och går sista året på gymnaiset med inriktning Handel och Administration - Turism. Hon tar studenten till sommaren, hur sjukt är inte det?
Ja... vad mer kan jag berätta? Vad ska jag säga, vi har alltid stått varandra nära. Sen jag blev gravid har vi umgåts typ 4ggr per vecka. Vi förstår varandra såå bra, jag kan alltid lita på henne hon ställer alltid upp för mig och Molly. Hon börja kalla mig Poh för ett antal år sedan och sedan dess har det hängt med, nu kallar vi varandra det. Hon kallas även för Dvärgen ;) Hon är världens bästa! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0