» Dag 2 - Mina föräldrar

Pappa Christer - Han är en rolig prick. Han är som jag skämtar ofta och gärna. Han arbetar som kock på Strömstads sjukhus där jag tror han trivs hyfsat, om han hade en annan chef... Hans hobby är att sitta framför datan. Han säljer även massvis med LP-skivor som han köpt billigt på någon loppis som han vet är värdeful som han sedan säljer för stora pengar i utlandet. Han spelar golf och har nog runt 17 i hcp. Han har nu kommit i den så kallad 50års-krisen... och köpt sig en cabbe...

Mamma Maria - Hon arbetar som skolvärg på Strömstad högstadieskola. Hon bjuder ALLTID på sig själv och är inte rädd för att göra bort sig för fem öre när vi andra tycker hon är fruktansvärt pinsam. Hon gillar att sticka och pussla även hon spelar golf. I princip varje dag på sommaren är hon på golfbanan och spelar. Tror hon har runt 8 i hcp. Annars på hennes fritid har hon börjat spela bowls (stavning).


Förövrig så har jag bra föräldrar, dock väääldigt stränga men vi har
ju blivit bra människor jag och mina systrar ändå, eller hur?

Kommentarer
Postat av: Isabell

Dina föräldrar är ju verkligen dom bästa :D Dom är ju sjukt roliga båda två ;) <3

2012-03-09 @ 09:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0